Дистанційне навчання!
(16.03-20.03)
Урок № 44-45
Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів
1. Опрацюйте конспект уроку
2. Практичне завдання
Практичне
завдання (на вибір учня/учениці)
Інструктаж
із техніки безпеки
Завдання 1. Мої
захоплення (12 балів)
Засобами сервісу Google
Сайти створіть сайт про власні захоплення. Матеріали, які вам знадобляться для
додавання на веб-сторінки, збережіть у відповідній папці.
На головній сторінці
розмістіть вступ та додайте зображення. Створіть інші три веб-сторінки, на яких
детальніше опишіть свої три захоплення, проілюструйте їх зображеннями чи
додайте посилання на відео, що розміщені на YouTube.
Завдання 2. Рідкісні
тварини (12 балів)
Засобами сервісу Google
Сайти створіть сайт про рідкісних тварин. Матеріали, які вам знадобляться для
додавання на веб-сторінки, збережіть у відповідній папці.
На головній сторінці
розмістіть вступ та додайте зображення. Створіть інші три веб-сторінки, на яких
подайте відомості про трьох тварин, проілюструйте їх зображеннями чи додайте
посилання на відео, що розміщені на YouTube.
Перевірка практичного завдання уроку №45. Створення сайтів
(16.03-20.03)
Урок № 44-45
2. Практичне завдання
Практичне
завдання (на вибір учня/учениці)
Інструктаж
із техніки безпеки
Завдання 1. Мої
захоплення (12 балів)
Засобами сервісу Google
Сайти створіть сайт про власні захоплення. Матеріали, які вам знадобляться для
додавання на веб-сторінки, збережіть у відповідній папці.
На головній сторінці
розмістіть вступ та додайте зображення. Створіть інші три веб-сторінки, на яких
детальніше опишіть свої три захоплення, проілюструйте їх зображеннями чи
додайте посилання на відео, що розміщені на YouTube.
Завдання 2. Рідкісні
тварини (12 балів)
Засобами сервісу Google
Сайти створіть сайт про рідкісних тварин. Матеріали, які вам знадобляться для
додавання на веб-сторінки, збережіть у відповідній папці.
На головній сторінці
розмістіть вступ та додайте зображення. Створіть інші три веб-сторінки, на яких
подайте відомості про трьох тварин, проілюструйте їх зображеннями чи додайте
посилання на відео, що розміщені на YouTube.
Перевірка практичного завдання уроку №45. Створення сайтів
(30.03-03.04)
Урок №46
Урок №46
Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці |
Опрацюйте презентацію до уроку
!!! - На сайті http://itknyga.com.ua/ в меню зліва вибрати онлайновий підручник "7-8 класи - онлайн"
- Вибрати курс "8 клас"
- Натиснути кнопку "увійти як гість"
- Вибрати урок і навчатися. Виконати уроки: 12-15
(06.04-10.04)
Урок №47-48
(06.04-10.04)
Урок №47-48
Мова гіпертекстової розмітки
2. Виконати вправи
!!! - На сайті http://itknyga.com.ua/ в меню зліва вибрати онлайновий підручник "7-8 класи - онлайн"
- Вибрати курс "8 клас"
- Натиснути кнопку "увійти як гість"
- Вибрати урок і навчатися. Виконати уроки: 12
(13.04-17.04)
Урок №49-50
(13.04-17.04)
Урок №49-50
Додавання до веб-сторінки гіпертекстових та графічних елементів
2. Зробити в зошиті опорний конспект. Виконати вправи
2. Зробити в зошиті опорний конспект. Виконати вправи
(22.04-30.04)
Урок №51-52
(22.04-30.04)
Урок №51-52
Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів. Опрацювання аудіо- та відео файлів
1. Опрацювати підручник параграф 11
2. Зробити в зошиті опорний конспект. Виконати вправи
(04.05-08.05)
Урок №53-54
(04.05-08.05)
Урок №53-54
Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів. Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-, відеофрагментів. Побудова аудіо- й відеоряду.
Практична робота
1. Опрацювати підручник параграф 12
2. Виконати практичну роботу. Завдання для практичної роботи знаходяться тут →
2. Виконати практичну роботу. Завдання для практичної роботи знаходяться тут →
(12.05-15.05)
Урок №55-56
(12.05-15.05)
Урок №55-56
Підсумкове тестування
Розв’язування компетентнісних завдань
1. Опрацювати параграф 35 підручника
2. Виконати одне із запропонованих завдань 1-4
3. Результат надіслати на електронну скриньку вчителя
(informgym@ukr.net)
Успіхів!!!
_______________________________
_______________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар